reklama

Pomoc, milujem reklamu! (fejtón)

Milujem reklamu. Hoci väčšina ľudí pri reklamnom džingli prepína na iný kanál, ja striehnem práve na tento okamih.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Blízki pre moju záľubu nemali nikdy pochopenie. Ale keď som už prestala sledovať aj filmy, začali odo mňa jednoducho bočiť. Neprekážalo mi to. Veď sociálny kontakt mi občas nahrádzal môj fešný sused a ostatné podstatné veci som sa dozvedela z reklamy. Napríklad aj to, aké dôležité je príjemné prebúdzanie. Tak som si dala záležať, aby ma každé ráno budila vôňa mojej kávy. Nuž, nie práve mojej. Varil si ju sused, a aby som ju zavoňala, musela som si vždy skoro ráno otvoriť balkónové dvere. Dokážete si teda predstaviť, že v zime ma to dosť rýchlo prestalo baviť.Presedlala som teda na Sprite. No nie preto, že by mi bohvieako záležalo na imidži. Dôvod bol oveľa prozaickejší: aby smäd nikdy nevyhral! A za to, že som sa fakt z času na čas zobudila s riadnou „saharou,“ mohol môj spomínaný sused a jeho Fernet Stock. Nie, nemyslite si, nenadájali sme sa týmto horkým mokom každý večer. Len keď mal susedko svoje dni. Ináč síce patrím k ľuďom, ktorí sa radi oháňajú zdravým životným štýlom, ale realitou ostáva, že pravidelná strava je pre mňa úplne neznámym pojmom. Raňajky nestíham, lebo ako správny produkt pop kultúry som posadnutá kultom tela a bez make upu filmových hviezd a rúžu od Margaret Astor ma nikdy nikto nevidel. A každá žena môjho druhu mi dá za pravdu, že kým si to všetko starostlivo naplácam na tvár, len tak - tak že stíham posledný možný autobus do práce. Preto vždy cestou chrúmem tie zázračné sušienky, vďaka ktorým mi celý deň nechýba energia. Ale aj napriek týmto energetickým zásobám, nikdy neviem, kedy cez deň vyhladnem. Preto so sebou, okrem iného, nosievam aj alpské tajomstvá a iné zdravé čokolády, ktoré obsahujú plný pohára mlieka. Ani si neviete predstaviť, ako sa takto dá na mlieku ušetriť. A prišla som aj na to, samozrejme vďaka reklame, ako sa dá ušetriť na zubnej paste. Po každej čokoláde jeden Orbit bez cukru! Geniálne, však?Moje reklamné znalosti sa mi zišli aj celkom nedávno, keď som si kúpila novú práčku a nevládala som ju preniesť do kúpeľne. Poznala som len jediné riešenie. Secret s novou kvetinovou vôňou - taký silný ako len žena môže byť. "S práčkou to síce nepohne," pomyslela som si, "ale možno to pohne s mojím susedom". Tak sa aj stalo. Celkom rád mi pomohol. Dokonca ma začala budiť moja káva v mojom byte :). Naše priateľstvo však netrvalo dlho. Zacítil totiž u mňa vôňu horských bystrín Pána Čistého. Nechcel si dať vysvetliť, že mi iba pomáhal upratovať...Jedného dňa ma napriek všetkým orbitovým opatreniam znenazdania rozbolel zub. Nuž, vyviedlo ma to z miery a nevedela som, čo robiť. Tak som si dala Mentos, v nádeji, že nápad bude čochvíľa tu. Nápad neprišiel, ale zato som vďaka tvrdému cukríku prišla o boľavý zub. To by nebolo koniec - koncov také zlé, keby sa mi z úst nezačala rinúť riava krvi na akciový koberec z Ikey. V tom zmätku som narýchlo siahla po Always, pre ich lepšiu absorpčnú schopnosť. A takto ma našla mama, ktorá sa ako prvá zľutovala nad mojim osudom rodinného vyvrheľa. Chcela som jej celú tú nemožnú situáciu vysvetliť, ale krídelká mi zalepili ústa. A tak som ani nemohla protestovať, keď mi dvaja páni v bielych plášťoch navliekli košeľu, za ktorú by ich Patrik v Lampárni určite odmenil. Rukávy boli totiž zašité...

Terézia Korbová

Terézia Korbová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som niekto, kto má potrebu aspoň niekedy niečo napísať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu